Rozen maiden - recenze

19. srpna 2012 v 16:05 | Pili a Yo xD
Originální název: Rozen maiden
Český název: Šípkové panenky
Počet epizod: Obě řady po 12, Ouverture 2
Příběh:
Takže, jednou se jeden chlapec jménem Jun Sakurada rozhodne, že nebude chodit do školy a zabarikáduje se ve svém pokoji. Jeho oblíbená činnost je objednávání různých kravin z netu, které většinou po shlédnutí zase pošle zpět, aby je nemusel platit.
Jednou mu přijde kufr. Jun ho otevře a najde v něm nádhernou panenku, takovou že vypadá jako živá. Jun jí klíčkem natahne a panenka ožije. Představí se jako Shinku. V tom na ně zaútočí klaun s kudlama (xD). Shinku řekne, že jí Jun musí slíbit věrnost a políbit její prstýnek. Jun jí to v údivu slíbí a prstýnek políbí. Stane se z něj medium. Po tomto zážitku se začnou objevovat a k Junovi stěhovat další panenky.
Tyto panenky jsou bojové panenky z kolekce Rozen maiden. Jejich výrobce, kterého nazývají otec, je prý dělal podle dokonalé dívky Alice. Panenky spolu bojují ve hře Alice game. Vítězka tohoto souboje si může vzít Rosa Mystica poražené. Rosa Mystica je duše panenky, díky které se může panenka spojit s médiem a čerpat z něj sílu. Bývá většinou jako šperk. Panenka, která bude mít všechny rosa mystica se může setkat se svým otcem a stane se Alicí, dokonalou ženou. Během děje se objevují další panenky, které mají každá jiné oblečení, svojí rosa mystica a jinou povahu...
Rozen maiden má tři řady. V té první se objeví celkem pět panenek. Série je hlavně o prohloubení vztahů Juna a Shinku.
Ve druhé řadě s názvem Rozen Maiden Träumend je panenek sedm, a řada je hlavně o minulosti Rozen maiden a jejich tvůrce.
Třetí řada bohužel jen se dvěma díly hovoří hlavně o minulosti Suigin Tou, jak a proč začala nenávidět Shinku.
Já osobně jsem (díky své neznalosti angličtiny -.-") neviděla všechny díly, ovšem snažím se k tomu dostat co nejrychleji.
Hodnocení: 8/10
Můj názor:
Jak už jsem řekla, celé anime jsem nikdy neviděla, což
je mi hrozně líto, protože podle mého názoru je to jedno z nejlépe nakreslených anime!! Jsem ujetá na typy těhle anime, jako panenky, lolitky, barokní oblečení, prostě taková ta typická tajemná atmosféra. Docela i příběh mě zaujal, prostě něco zajímavého a neobvyklého. Kladně bych taky hodnotila charaktery postav a taky vtipné scénky, které hezky oživovali celek^^ Navíc se na tohle anime dá najít vážně hezký cosplay!!^^
Pokud máte rádi Lolitu, zajímavý námět a vtipné scénky, pak to určitě zkuste^^

2 lidé ohodnotili tento článek.